Известие

Collapse
No announcement yet.

Губи антифриз (вода) 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами дано да е от водната помпа - губя близо два литра за 2 часа работа на двигателя(казвам го в часове защото по задръстванията знаете как е)
    Пробвах с някаква добавка на Лики моли за спиране на течове - ефект няма.
    Маслото на колата е ОК - в смисъл на 6 хил км е има черно , но не е боза - пак ше ги видя че не исках да се цапам тази сутрин, но го гледах преди 4 дни за да проверя нивото че пътувах. Обаче не виждам теч под колата - то ако еот водна помпа не би ли следвало точно при запалена кола да губя течност , а не при изгасен двигател. Иначе колата не е прегрявана (миналата година не губех и грам) в смисъл карах я една година без грам доливане на антифриз.
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
      Ами дано да е от водната помпа - губя близо два литра за 2 часа работа на двигателя(казвам го в часове защото по задръстванията знаете как е)
      Пробвах с някаква добавка на Лики моли за спиране на течове - ефект няма.
      Маслото на колата е ОК - в смисъл на 6 хил км е има черно , но не е боза - пак ше ги видя че не исках да се цапам тази сутрин, но го гледах преди 4 дни за да проверя нивото че пътувах. Обаче не виждам теч под колата - то ако еот водна помпа не би ли следвало точно при запалена кола да губя течност , а не при изгасен двигател. Иначе колата не е прегрявана (миналата година не губех и грам) в смисъл карах я една година без грам доливане на антифриз.
      Принципно точно при запален мотор се губи течност ако е от водната помпа и теча става все по силен ти що не я огледаш водната помпа докато работи мотора?
      ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
      BMW e39 facelift

      Comment


      • #18
        Така де, гледане му е майката. Водни помпи, радиатори, съединения. Пробвай да развиеш капачката (внимателно) на разширителния съд при топъл мотор, да видиш има ли налягане.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #19
          Имам представа какво може да е.Обаче обсъждането предпочитам на лични да го правя.По ред съображения.
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
            Имам представа какво може да е.Обаче обсъждането предпочитам на лични да го правя.По ред съображения.
            Казвай де, тук сме си наши хора.А и става дума за 164 не за някоя друга кола.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              Вдигай я на канала и гледайте . Все от някъде трябва да тече за да губи по 2 литра за два часа т.е. трябва да е лесно забележимо .
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                Казвай де, тук сме си наши хора.А и става дума за 164 не за някоя друга кола.
                само ще подскажа-ВМ препоръчва смяна на гарнитурите на 200хкм.Но това не е достатъчно за мотор на мокри ризи.Все пак натам отива ралтата ако няма теч.
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                  само ще подскажа-ВМ препоръчва смяна на гарнитурите на 200хкм.Но това не е достатъчно за мотор на мокри ризи.Все пак натам отива ралтата ако няма теч.
                  ЧЕ той бензиновия на ВМ ли е? В смисъл важи ли са 2.0 ТС - иначе май смяна на гарнитури на тоя мотор ще ми излезе по тънко от смяна на радятор за който пишете че бил 400 лв на суперката.

                  Иначе както ме посъветвахте като развъртам капачката на разширителното казанче има налягане. Проверих и маслото - добре. Налягане на маслото също добре 5 като запаля студена като загрее около 1,5 - 1,8.

                  Някой по нагоре каза че ако е от водна помпа започва все повече и повече - ами така е като започна да губи вода на 10 дни наливах, после почнах на 5 , а сега всеки втори ден.

                  П.П. Абе тука последно време взе нещо да харчи по малко бенз. да не се е научила да върви на вода ))))

                  П.П.П Иначе ако е прав Вируса тая вода мое да си я гълта без проблем - дано да е водна помпа
                  Last edited by BatVas; d.m.y г., 12:23.
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                    ЧЕ той бензиновия на ВМ ли е? В смисъл важи ли са 2.0 ТС - иначе май смяна на гарнитури на тоя мотор ще ми излезе по тънко от смяна на радятор за който пишете че бил 400 лв на суперката.

                    Иначе както ме посъветвахте като развъртам капачката на разширителното казанче има налягане. Проверих и маслото - добре. Налягане на маслото също добре 5 като запаля студена като загрее около 1,5 - 1,8.

                    Някой по нагоре каза че ако е от водна помпа започва все повече и повече - ами така е като започна да губи вода на 10 дни наливах, после почнах на 5 , а сега всеки втори ден.

                    П.П. Абе тука последно време взе нещо да харчи по малко бенз. да не се е научила да върви на вода ))))

                    П.П.П Иначе ако е прав Вируса тая вода мое да си я гълта без проблем - дано да е водна помпа
                    Абе васе то ако е водна помпа или радиятор ше тече като крава в мензис
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      ако е за гарнитура,трябва и едни други деликатни нещица да се сменят.
                      Аlfa 164 Super 2.5TD

                      Comment


                      • #26
                        Явно не вървят на добре нещата...
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #27
                          A да си призная не съм я гледал като запаля дали тече някъде. Понеже от както установих теча е все мокро времето - при нас спирам на мокра пръст пред блока и служебния паркинг е също кал и локвички - трябва да намеря време , да я дигна на канал и да я гледаме запалена когато е суха колата - Па каквото излезе ще се прави, какво да се прави, само дето ще трябва да чакам коледните премии
                          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                          Comment


                          • #28
                            Oпс май си е баш водна помпа. Тази сутрин като спрях веднага погледнах и видях че е мокра отвсякъде. Аз от както почна да губи повечко Ви казах че е мокро и не съм се заглеждал. Преди това не съм видял защото тя губеше литър на седмица или 10-15 часа работа на мотора - а това все пак са някакви капчици на минута. Сега го сметнах , че би трябвало да губя по 10 грама на минута и няма как да се изпари цялото, затова съм го видял. Друга причина да не го видя е факта че помпата бе олята с масло(не ми се затваряше миналата година добре капачката , а знаете веригата под нея и бях поолял свигателя с масло ...). Все пак ще дам на по разбиращи да я погледнат де....ама стискайте палци да е помпата като взема впредвид водицата по нея и под нея тази сутрин
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment


                            • #29
                              Е хайде дано, да кажеш после
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                                Oпс май си е баш водна помпа. Тази сутрин като спрях веднага погледнах и видях че е мокра отвсякъде. Аз от както почна да губи повечко Ви казах че е мокро и не съм се заглеждал. Преди това не съм видял защото тя губеше литър на седмица или 10-15 часа работа на мотора - а това все пак са някакви капчици на минута. Сега го сметнах , че би трябвало да губя по 10 грама на минута и няма как да се изпари цялото, затова съм го видял. Друга причина да не го видя е факта че помпата бе олята с масло(не ми се затваряше миналата година добре капачката , а знаете веригата под нея и бях поолял свигателя с масло ...). Все пак ще дам на по разбиращи да я погледнат де....ама стискайте палци да е помпата като взема впредвид водицата по нея и под нея тази сутрин
                                Е па радваме се че е помпата. Та според мнението на бате ти Бобо некъде по-горе имаме вече 164 в мензис. Докъде я докарахме - да се радваме че е помпа...
                                Alfa Romeo 164 Super 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X